ZEPPET STOREのオフィシャルブログにもアップしたけど
こちらにも『TO THE FAIRYLAND』の
歌詞対訳をアップしますね。

ディスクユニオンの特典CDの楽曲の歌詞対訳です。

CDを手にした方も、そうでない方も
ほんの気持ちのクリスマスプレゼント
受け取ってください。

Happy Merry Christmas !!

んじゃ、まったね〜

—————————————
TO THE FAIRYLAND
—————————————

Tell me why why, Tell me why why
Tell me why why, Tell me why why
But she is gone

I wanna go to the fairyland
Ain’t got nothing to lose
Have you made your wish tonight ?
You don’t need have done such a thing

She’ll be my angel
Lead me to heaven
Let’s join together
Come on and go ahead
1.2.3.Go!!

Tell me why why, Tell me why why
Tell me why why, Tell me why why
But she is gone

I hear music from fairyland
There’s no reason, There’s no why
Have you made your wish tonight ?
You don’t need have done such a thing

She’ll be my angel
Lead me to heaven
Let’s join together
Come on and go ahead
1.2.3.Go!!

Tell me why why, Tell me why why
Tell me why why, Tell me why why
But she is gone

Tell me why


(対訳)
どうしてかな なぜだろう
教えてよ なぜだろう
彼女は消えてしまったよ

おとぎの国に行きたいよ
失うものなんて何もないしね
今夜、君は願いをかけたのかな?
そんなことすることないのに

彼女が僕の天使になって
天国へ導いてくれるよ
一緒に楽しもう
さぁいこう 1.2.3 ゴー!

でもどうしてかな なぜだろう
教えてよ なぜだろう
彼女はいなくなってしまったよ

おとぎの国から音楽が聴こえる
意味もなく 訳もなく
今夜、君は願いをかけたのかな?
そんなことすることないのに

彼女が僕の天使になって
天国へ導いてくれるんだよ
一緒に楽しんじゃおう
さぁいこう 1.2.3 ゴー!

でもどうしてかな なぜだろう
教えてくれないか なぜなのか
彼女は消えてしまったよ

どうしてだろう